Subaru Forester Owners Forum banner
  • The "Garage" feature is for images of YOUR VEHICLE/S only - no blanks or other unrelated images please, thanks

Waar moet de EZ Pass-transponder worden gemonteerd? (samengevoegd topic)

72K views 46 replies 35 participants last post by  FozzyX3  
#1 ·
Heb net een '16 Forester met EyeSight gekocht. De documentatie waarschuwt tegen het plaatsen van iets op de voorruit (bijv. stickers) dat het 'zicht' van de camera's zou kunnen belemmeren. Weet iemand of er een plek op de voorruit is waar je een EZ Pass-transponder kunt plaatsen die de EyeSight-camera's niet verstoort? Ik geloof niet dat mijn staat er een aanbiedt die op de kentekenplaat is gemonteerd.

#2 ·
Elk van de hoeken zou voldoende moeten zijn en zich buiten het effectieve gezichtsveld van de Eyesight-camera's bevinden. Ik zou waarschijnlijk een van de bovenhoeken kiezen, omdat dit de kans op reflectie/schittering die de camera's beïnvloedt, zou verminderen. De Eyesight-documentatie is overdreven voorzichtig, zoals het hoort, aangezien het een veiligheidssysteem is.

#5 ·
Ik heb mijn transponder achter de achteruitkijkspiegel geïnstalleerd voordat ik de verboden las. Ik heb ook een parkeerticket aan de spiegel hangen. Geen klachten van Eyesight. Toen ik mijn Crosstrek kreeg, plaatste ik hem in de linkerbovenhoek van de voorruit. Alles werkt prima, net als hun respectievelijke Eyesight-pakketten.

#9 ·
New Forester beveelt aan dat het gebied van de rand tot 10,4 inch van de zijkanten van de voorruit in orde is en het midden te vermijden. We hadden nog geen klittenbandstrips, maar het plaatsen van ons apparaat op het dashboard, binnen handbereik van de bestuurder, werkte als een tijdelijke oplossing.

#10 · (Edited)
Ik heb mijn EZPass en dashcam net links en rechts van de achteruitkijkspiegelbevestiging gemonteerd, achter de spiegel vanuit het perspectief van de bestuurder. Ze lijken op geen enkele manier de Eyesight te verstoren. De Eyesight wordt tenminste nooit inactief, behalve in situaties waarin ik verwacht dat deze wordt uitgeschakeld. Ik heb geprobeerd rekening te houden met zowel de Eyesight-camera's als mijn eigen ogen toen ik ze plaatste waar ik deed.

#16 ·
Waar ik woon (NH) biedt EZ Pass een transponder die via de bumperschroeven op de voorste kentekenplaat wordt gemonteerd. Het kost $ 2 in tegenstelling tot $ 6 voor de raamhouder. Als je in een staat woont met kentekenplaten aan de voorkant, is het een goede optie.
We hebben rijstroken die gratis zijn als je aan de HOV-vereisten voldoet of tolplichtig als dat niet zo is, dus we hebben een pas die een schakelaar heeft, dus moet binnen zijn

Save
#22 ·
Interessant detail, toen mijn ouders hun EZPass uit PA kregen, kregen ze het type voor de kentekenplaat. PA lijkt te denken dat er iets is aan de Subaru-voorruit dat het signaal kan blokkeren.
Vreemd, want PA heeft geen voorplaat, alleen de achterkant. Vraag me af of ze de EZPass daar willen monteren? Kan resulteren in meer overtredingskosten, aangezien nieuwe Foresters geen handrem hebben om hem achteruit door de EZPass-baan te draaien.

#18 ·
Ik ben in NH en heb nog nooit problemen gehad met het monteren van de transponder op de voorruit achter zwarte stippen. Ik heb echter nog nooit een auto gehad met iets als Eyesight, dus ik wilde er gewoon zeker van zijn dat de transponder niet zou storen. Ik zou hem in het midden bovenaan de voorruit moeten kunnen plaatsen, aangezien ik geen draden van de achteruitkijkspiegel heb lopen.

#31 ·
Ik heb een 2022 Forester Wilderness. Ik begrijp dat het Eyesight-systeem is aangepast voor 2022. De handleiding laat zien waar (op de voorruit) items niet gemonteerd mogen worden (om interferentie met Eyesight te voorkomen). Ik ben van plan om binnenkort mijn EZ-Pass te monteren. Voordat ik dat doe, dacht ik dat ik het even zou dubbelchecken met leden hier die toltransponders op een 2022 hebben gemonteerd. Zijn er, behalve het vermijden van de in de handleiding getoonde gebieden, nog andere problemen waar ik rekening mee moet houden? Inclusief goede plekken om de tag te monteren (de tag-instructies specificeren voor de achteruitkijkspiegel; dit bevindt zich in het te vermijden gebied). Bedankt.

#32 ·
Blijkbaar hebben advocaten, niet ingenieurs, de "hier niet monteren" zones op deze auto's gemaakt. Met het nieuwere Eyesight-systeem, dat de camerabehuizingen heeft die helemaal tot aan de voorruit gaan, is er letterlijk geen manier om iets te monteren op een plek waar het de camera's stoort. (Tenzij je iets aan de buitenkant van de voorruit monteert.)

Op mijn 17, zijn EZPass en dashcam achter de achteruitkijkspiegel gemonteerd zonder de Eyesight te beïnvloeden.

You have insufficient privileges to reply here.