Subaru Forester Owners Forum banner
  • The "Garage" feature is for images of YOUR VEHICLE/S only - no blanks or other unrelated images please, thanks

Vraag over de meting van de laadruimte 2019+?

52K views 7 replies 5 participants last post by  Red Rover  
#1 ·
Hallo - snelle vraag voor eigenaren van 2019 of later (niet-hybride).

Ik ben op zoek naar iemand die bereid is om een paar metingen van de laadruimte voor me te doen. Ik vraag dit omdat ik overweeg een Forester te kopen en een subwoofer te plaatsen en ik wil weten met welk maximaal volume ik kan werken. Kortom, hoe groot kan een rechthoekige doos erin passen. Ik heb elders gevonden dat de breedte van de laadruimte tussen de wielkasten 43" is, maar het zou goed zijn om dat te bevestigen.

Vervolgens heb ik de hoogte nodig. Ik wil niet dat de behuizing hoger is dan de rugleuning, dus ik zoek de hoogte van de achterstoelen boven de laadruimte, vanaf de vloer van de laadruimte (zonder speciale afdekking) tot de bovenkant van de stoel. Zoals in 'N', hier:
544250

Als laatste is de afstand van de bovenkant van de achterstoel (bovenkant van 'N') tot de achterdeur, of laadopening, afhankelijk van wat het meest beperkend is (bijvoorbeeld groene of blauwe stippellijn):
544251

Ik ga ervan uit dat deze groen/blauwe afstand niet over de hele lengte van de rugleuning hetzelfde is, omdat de achterklep/opening gebogen is, dus ik ben geïnteresseerd in de kortste afstand in die meting.

Bij voorbaat dank als je kunt helpen!

#8 ·
Hallo - snelle vraag voor eigenaren van 2019 of later (niet-hybride).

Ik ben op zoek naar iemand die bereid is om een paar metingen van de laadruimte voor me te doen. Ik vraag dit omdat ik overweeg een Forester te kopen en een subwoofer te plaatsen en ik wil weten met welk maximaal volume ik kan werken. Kortom, hoe groot kan een rechthoekige doos erin passen. Ik heb elders gevonden dat de breedte van de laadruimte tussen de wielkasten 43" is, maar het zou goed zijn om daar een bevestiging van te krijgen.

Vervolgens heb ik de hoogte nodig. Ik wil niet dat de behuizing hoger is dan de rugleuning, dus ik zoek de hoogte van de achterstoelen boven de laadruimte, vanaf de vloer van de laadruimte (zonder speciale afdekking) tot de bovenkant van de stoel. Zoals in 'N', hier:
View attachment 544250

Als laatste is de afstand van de bovenkant van de achterstoel (bovenkant van 'N') tot de achterdeur of laadopening, afhankelijk van wat het meest beperkend is (bijvoorbeeld groene of blauwe stippellijn):
View attachment 544251

Ik ga ervan uit dat deze groen/blauwe afstand niet hetzelfde is over de lengte van de rugleuning, omdat de achterklep/opening gebogen is, dus ik ben geïnteresseerd in de kortste afstand in die meting.

Alvast bedankt als je kunt helpen!
Benieuwd wat je uiteindelijk hebt gedaan. Ik heb een Forester uit 2019. Ik heb een systeem geplaatst. Dubbele 12" JL Audios en een Kicker-versterker. Schudt de aarde. Ik ben nu in de 40, maar het is een hobby sinds de vroege middelbare school. Ik doe denk ik mijn midlifecrisis-ding lol. Ik denk erover om te upgraden naar een paar 15-inch Kicker Solo-Baric en een veel grotere versterker. Ik zal een andere stroomkabel moeten trekken om de verhoogde stroomsterkte aan te vullen. Verder zou het vrij eenvoudig moeten zijn.

You have insufficient privileges to reply here.