Ik heb een Subaru Forester uit 1998, bijna 300.000 km op de teller. Ik moet mijn projectauto veel slepen en Uhaul zal me geen trailer verhuren voor mijn V8 Explorer. Maar ze zullen er wel een huren voor deze? Ik heb de 2" Uhaul trekhaak erop (vorige eigenaar), geschikt voor 3500 lbs. Mijn projectauto weegt ongeveer 2100 pond. Uhaul zei dat het veilig is, maar ik heb hier advies over nodig.
Ik ga er momenteel niet mee slepen omdat hij een paar problemen heeft: slechte onderste fuseekogels. En mijn schokdempers zijn kapot? Als ik op een hobbel raak of op de achterbumper spring, springt de auto de lucht in. Zodra ze gerepareerd zijn, is het dan veilig om ermee te slepen? Is hij überhaupt krachtig genoeg?
Ik ga er momenteel niet mee slepen omdat hij een paar problemen heeft: slechte onderste fuseekogels. En mijn schokdempers zijn kapot? Als ik op een hobbel raak of op de achterbumper spring, springt de auto de lucht in. Zodra ze gerepareerd zijn, is het dan veilig om ermee te slepen? Is hij überhaupt krachtig genoeg?